A helyes TÁPLÁLKOZÁS 14 pontja

  1. Kerüljük a finomított, feldolgozott élelmiszereket. Csak módjával, vagy nagyon ritkán fogyasszunk cukrot, édességet, fehér lisztből készült termékeket. Részesítsük előnyben a teljes kiőrlésű lisztből készült barna kenyereket. Édesség igényünket gyümölcsökkel elégíthetjük ki. (vagy Herbalife nassolnivalókkal)

  2. Változatos étrendet állítsunk össze, minél több feldolgozatlan alapanyagból (bizonyos E számok kerülése ajánlott).

  3. Fogyasszunk táplálékkiegészítőket a megfelelő vitamin, ásványi anyag és nyomelemszint elérése érdekében.

  4. Ügyeljünk a kalóriákra is. (22, 33, 44-es szabály)

  5. Ne sózzunk mértéktelenül.

  6. Használjunk olíva olajat.

  7. Fogyasszunk rendszeresen tejtermékeket.

  8. Naponta 5 adag zöldséget, gyümölcsöt fogyasszunk el.

  9. Ne nassoljunk csipszeket.

  10. Naponta többször kisebb adagokban étkezzünk, legalább 5-ször. Az esti étkezés legyen szerény.

  11. Alaposan rágjunk meg minden falatot, ne állva kapjuk be az ételünket.

  12. Napi minimum 2 liter cukormentes folyadékot, elsősorban ásványvizet, gyógyteát fogyasszunk.   Ne csak akkor igyunk, amikor szomjasak vagyunk, akkor már szenved a szervezet.

  13. Kíméletes főzési technikákkal dolgozzunk, együnk nyers ételeket is.

  14. Használjuk a piros, a sárga, vagy a zöld élelmiszerlistát.

Ha honlapunkról a barátait is tájékoztatja, ők bizonyára hálásak lesznek Önnek ezért.

Termékek
Wellness
TIPPEK
Táplálkozás
Gyakori
KÉRDÉSEK
Könyvek
Tapasztalatok
Aktualitások KAPCSOLAT
Minden jog fenntartva! © VITALOR Bt. 2003 - 2005