ÖREGEDÉSkésleltetés

Az évek rohannak, 40 felett az ősz hajszálak száma nő, az erőnlét csökken. Életünk egy öregedési program szerint halad előre, a regeneráló képesség a szövetekben keletkező szabad gyökök romboló hatása miatt csökken, az izületi porcok kiszáradnak, a mirigyműködés lelassul, a szövetek lazábbak lesznek, a bőr ráncosodik, lustább lesz az emésztőrendszer, és gyengül a szívműködés.

Az öregedés irreverzibilis folyamat, hozzátartozik a világ rendjéhez. Vissza nem fordítható, de jelentősen lassítható, és a gyengült, panaszos állapot kitolható. A fejlett országokban egyre gyakoribb jelenség a 60-70-80 éves, sportos, rendszeresen kocogó, teniszező idős emberek látványa, akik akár 20-30 évet letagadhatnak erőnlétük alapján az életkorukból.

Ők nem halnak meg?
De igen, ők is, ám az ágyhoz kötött, betegeskedő, szenvedéssel teli, gyengélkedéssel töltött évek jóval rövidebb ideig tartanak, enyhébbek, és talán az ő élethosszuk is nő. Az utóbbi időben egyre több kutatási eredmény látott napvilágot a szövetekben lezajló, korral romló és életmóddal késleltethető, tehát befolyásolható biológiai változásokról.

Az öregedés során a szövetekben károsodás, átépülés és lerakódások jönnek létre. Az elésalakosodott szövetek pH-ja megváltozik, kezdetben savasabbá, később lúgosabbá válik. Ebben a közegben sajátságos mikroorganizmusok is megjelennek, amelyek jól vizsgálhatók, láthatók, ám az ellenállásért felelős fehérvérsejtek nem ismerik fel őket. Ahogy a deformálódott, vagy daganatos sejteket sem.

Az immunrendszer látásélessége is romlik, nemcsak a szemünké. Az anyagcsere hulladék, a roncsolódott biokémiai struktúrák és az idegen, oda nem illő elemek lassanként eluralják a szöveteket, és emiatt azok egyre kevésbé képesek spontán korrekcióra, regenerálásra és a bennük zajló folyamatok irányítására.

Mit tehetünk ennek a csökkentésére és az öngyógyító erő támogatására?

Például, hogy a hideg és meleg hőhatással eddzük keringésünket. Lényeg a megfelelő ingererősség. Hozzuk ki miden korból a maximumot, de ne feszítsük túl a húrokat!

Ezen kívül törekedjünk jó minőségű és megbízható forrásból származó táplálékkiegészítők fogyasztására, melyekkel biztosíthatjuk a szervezetünk optimális műlödéséhez nélkülözhetetlen tápanyagokkal való rendszeres ellátását. Ugyancsak ajánlott a rendszeres, az edzettségi állapotnak megfelelő intenzitású testmozgás.


Kíváncsi, hogy valójában mennyi idős a szervezete?

Végezze el életkortesztünket, és megtudhatja.

 

Ha honlapunkról a barátaidat is tájékoztatod, ők bizonyára
hálásak lesznek Neked ezért.

Termékek
Wellness
TIPPEK
Táplálkozás
Gyakori
KÉRDÉSEK
Könyvek
Tapasztalatok
Aktualitások KAPCSOLAT
 
Minden jog fenntartva! © VITALOR Bt. 2003 - 2005